STEM pentru școli incluzive

STEM for inclusive schools

 

Număr proiect: KA220-NW-23-30-151162

Perioada de finanțare: 3 septembrie 2023 - 2 martie - 2026 - 30 de luni

ERASMUS+ KA220-SCH - Parteneriate de cooperare în educația școlară

În cadrul proiectului ERASMUS+ STEM pentru școlile incluzive, ne propunem să împuternicim profesioniștii STEM prin utilizarea tehnologiei digitale pentru a crea noi oportunități de învățare și predare a disciplinelor STEM și să folosim aceasta ca o inițiativă eficientă pentru a aborda provocările participării active în zona MINT. Scopul proiectului este de a împuternici profesioniștii STEM și comunitatea școlară să poată dezvolta modalități incluzive de a crește interesul și participarea la STEM. Este important să-și extindă abilitățile, oferind noi oportunități de utilizare a resurselor digitale în zona MINT, pentru a permite feedback de înaltă calitate asupra diferitelor oportunități de învățare.

Pentru succesul inițiativelor și măsurilor noastre de creștere a participării la MINT, vom lua în considerare următoarele dimensiuni cheie în proiect:

1 - Incluziune crescută,

2 - Utilizarea sporită a tehnologiei digitale,

3 - Evaluare în scopul feedback-ului eficient,

4 - Îndrumare și asistență.

În conformitate cu aceste patru domenii, scopul proiectului STEM pentru școli incluzive este de a împuternici profesioniștii STEM și comunitatea școlară să dezvolte modalități incluzive de a crește interesul și participarea la STEM și de a dezvolta abilitățile participanților prin creșterea ofertelor digitale inovatoare. Este vorba despre utilizarea posibilităților resurselor digitale din zona STEM pentru a oferi răspunsuri de înaltă calitate la diferite stiluri/nevoi de învățare.

Obiective:

Obiectivul 1 - Încurajarea profesorilor să integreze mai pe deplin tehnologia în predarea lor STEM;

Scopul 2 - Sprijinirea profesorilor în adaptarea conținutului STEM folosind resurse digitale pentru a se adapta la contextul relevant și la condițiile și nevoile asociate, ținând cont de diferite stiluri/nevoi de învățare;

Scopul 3 - Sprijinirea profesorilor în identificarea dificultăților de învățare, precum și a posibilelor lacune în cunoștințe și abilități, precum și în dezvoltarea unei structuri eficiente de monitorizare și feedback;

Scopul 4 - Extinderea competențelor, cunoștințelor și aptitudinilor angajaților din organizațiile partenere în ceea ce privește strategiile, modelele de învățare și tehnologiile digitale, precum și cu privire la procedurile de evaluare, evaluare și evaluare cu ajutorul cărora poate fi promovată incluziunea,

Scopul 5 – Oferirea oportunităților de consolidare a comunității școlare pentru a crea un climat școlar incluziv.

Pachetul de lucru 1: Management de proiect

Pachetul de lucru 2: Proiectarea activităților STEM și OER

Pachetul de lucru 3: Trusă de instrumente și Instrument digital pentru măsurare și evaluare

Pachetul de lucru 4: Ghid axat pe creșterea participării STEM

Parteneri de proiect:

Universitatea din Paderborn, Catedra de educație în afaceri II (coordonator)

https://wiwi.uni-paderborn.de/dep5/wirtschaftspaedagogik-prof-beutner/forschung/aktuelle-drittmittelprojekte/stem-for-inclusive-schools

Universitatea "Dunarea de Jos" din Galati, Romania (universitate partner)

Scoala Gimnaziala Nr. 7 Galati, Romania (scoala partener)

Siec Badawcza Lukasiewicz - Instytut Technologii Eksploatacji, Polonia (partener de cercetare)

Innovatif ve Girisimci Toplum Dernegi, Turcia (partener de școală)

Sucessos Criativos, Lda, Portugalia (partener de proiectare și tehnologie)